Jädra internet

Idag hade jag tänkt fixa en massa saker på internet, men då ska den där jädra uppkopplingen krångla.

Har verkligen testat allt jag kunde komma på, fick tillslut ge upp för att ringa Telia support där jag fick sitta i kö i över 1 timma BLÄÄÄÄ  vad trist, för att sedan prata med dom i ca 2 minuter.

Fick koppla från den trådlösa anslutningen för att köra med sladden i minst 25min så att datorn kan skapa en ny ip-adress. Hoppas nu att detta funkar, annars får jag ringa ip-support och sitta i kö igen och det vill jag ju helst inte göra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag verkligen hatar när sådant händer, usch

2008-12-03 @ 21:10:55
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0