Festat.....

I lördags festade vi, har inte varit ute på riktigt länge nu så vi tyckte att vi kunde unna oss detta. Som tur var så hade vi förfesten hemma hos oss, då jag inte hade hittat nått att ta på mig så kunde jag känna mig lite mindre stressad.
Det märks i min garderob att jag inte går ut offta, hade inget att ta på mig, i och för sig så känns det väl alltid så. Har mest "mysiga" kläder nu.
 




Här är kvällens bästa poser:)

Vi skojar nästan alltid och tar massa roliga bilder utan att lyckas speciellt bra, men kul har vi :)

Känner att nu ska inte jag festa på ett bra tag, det blir till att ta tag i flytten istället.
Får ta och börja packa ordentligt nu, man vill ju inte stå med allt sista veckan.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! Har du haft en bra helg?? =) Läs gärna mitt nya accosear inlägg! =)

KRAM// Diana

2008-12-15 @ 14:39:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: sanna

hej..ja du det var ju fina bilder..hm..på dig i alla fall..=) ja, helt klart ta det lugnt med festandet ett tag nu..men det börjar redan kännas bättre..hehee

2008-12-15 @ 17:24:21
Postat av: Daniel

Härligt party party!

2008-12-15 @ 20:28:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Milla

Härligt att höra att ni hade skoj! =)

Blev det Stadt eller?



Vi fick ihop till ett "julbord" ändå, med tacos. ;) Improviserat, men trevligt.



Kramar!

2008-12-16 @ 12:38:57
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0