ISADORA Dynamic Lash Growth MASCARA

IsaDora lanserar Dynamic Lash Growth, en mascara och ett serum, som ger dig längre, starkare och tjockare fransar på bara fyra veckor.
 
IsaDora lanserar Dynamic Lash Growth, en mascara och ett serum, som ger dig längre, starkare och tjockare fransar på bara fyra veckor.
 
Jag har nu testat denna mascara i ca 6 veckor och använt den minst 5dagar i veckan. Jag har märkt lite skilnad från tidigare mina fransar har blivigt något längre men jag tror att om jag använt serumet som finns att köpa till så hade nog resultatet varit ännu bättre. 
 
Mascaran används som en vanlig mascara.
Sen finns det ett serum som man kan köpatill men som då används på kvällen istället.
 
Någon som testat??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0