Godmorgon "Gravid juice" Järn och Folsyra.



Som gravid behöver man ofta ett tillskott av järn och folsyra.

Själv har jag haft jätte stora problem med med lågt järn vilket inneburit att jag känt mig yr och svimfärdig varje dag både på jobbet och hemma men mest på mitt arbete där jag står och går hela dagarna.

 

Då jag inte kan äta järntabletter pga att min mage inte klarar detta, fick jag tillslut efter många om och men järndropp vilket gjorde att jag blev betydligt bättre, jag klarade av att jobba utan att svimma varje dag.

 

Tyvärr blev det sämre igen efter ett tag och jag blev jätte arg och ledsen, ville jobba men kände att jag inte ville åka in och svimma på jobbet varje dag igen....
 

Hittade då GODMORGON juice med järn och folsyra och tänkte att jag måste testa denna drack ett stort glas varje morgon och ibland ett på eftermiddagen det tog ett tag men jag började känna att svimningarna inte skedde varje dag längre vilket var helt otroligt. Pga att det fortfarande inte var helt bra så valde jag att under en månad även prova Blutsaft vilket gjorde att jag blev mycket bättre, denna kan man behöva ta kanske varannan eller var 3.e månad för att hålla järnet uppe. Själv har jag inte behövt ta någon mer Blutsaft och det tror jag att jag har denna juicen att tacka för.

 

Så till dig som har låga järnvärden och känner dig yr svimfärdig så vill jag tipsa om Godmorgon iron + folacin juice den har hjälpt mig och gjort att jag faktisk kan jobba och slipper svimma varje dag.

 

Det kan ta ett tag innan du märker resultat, men dricker ett glas varje morgon i minst 1 månad så tror och hoppas jag att detta kan hjälpa även dig.

 

Detta hjälpte på mig och jag hoppas att det kan hjälpa någon annan som kanske lider av samma problem som mig under sin graviditet eller bara i sin vanliga vardag.

 

Har alltid haft problem med svimningar även när jag inte är gravid men då sker det inte lika ofta, tror att denna juice kan hjälpa mig även efter min graviditet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0