Buzzador och Nestle välling.



Som ni säkert redan vet så är jag en Buzzador och har nu fått möjligheten att prova Nestles Välling till min dotter.

Hon är en hungrig liten tjej på 11 månader och hon har provat både 8 månaders och 12 månaders vällingen.

Vällingen är gjord av fullkorn från svenska gårdar och är osockrad, berikad med järn, jod och kalcium.

Min dotter verkar älska den....hon surplar i sig en flaska så fort hon bara kan och verkar sen vara mätt och belåten.



Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad (ibland till kostnad)  testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är shallball):

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: den kommer från ellos. superskön verkligen!

2012-02-23 @ 15:58:38
URL: http://jenniejanssons.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-23 @ 18:42:37
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0