Fika på jobbet.

Idag jobbade jag över skulle egentligen ha slutat kl 16:00 vilket skulle bli riktigt skönt att få komma hem tidig men så blev det inte, jag kom hem ca kl 19:00.

Fast jag valde såklart helt själv om jag ville jobba över eller inte men självklart så ville jag det, jobbar extra så ofta jag kan men det brukar tyvärr inte bli speciellt många extra timmar på mitt jobb :(



Men efter som jag jobbade över så hade jag även fika idag och då passade jag på att mumsa i mig en stor bit av den goda tårtan jag fått av min svärmor mmm det var riktigt smarrigt tillsammans med den varma chokladen.

Choklad som är min favorit.........det kan nästan inte blir för mycket av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0