Olay Complete Care Everyday Sunshine for Face SPF 15

Denn här vill jag jätte jätte gärna ha.....Olay Complete Care Everyday Sunshine for Face SPF 15.






Det är en fuktcreme för ansiktet  med en lätt brun-utan-sol-effekt som bygger upp en solkysst hudton efter hand, det tar ungefär 3-5 dagar för färgen att börja utvecklas.

Den har SPF 15 och kommer i två varianter, en för lätt nyans och en för djupare färg. Den ska heller inte ge några ränder eller orange hud och är milt parfymerad.

Innehåll: 50 ml

Pris omkring 95kr.

Känner verkligen att jag som är så blek behöver denna så jag inte skrämmer slaget på kunderna när jag börgar jobba igen.

Kommentarer
Postat av: mimmi (Helen som gick i hop me carro på BF)

Heeeeeeeeej! Ett stort heeeej!

Guud, de va ju hundra år sedan sist!

Har du blivit mamma?

Vart bor du nu?

Hur e allt?

Gud va ja saknar tiderna förr. Satt o stirrade på foton....naaaw!

De va av en slump, ja spanade på blogg.se hemmsidan, o vipps så rullade de förbi ett kort på dig, ja va lite osäker, rullade tbx upp...-och japp de va du! :D

Kul de vore att få kontakt igen!

weeeee massor att ta igen isf ju :D

stora varma kramar Helen



2009-03-12 @ 12:39:45
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Bra blogg :) titta gärna in på min.

2009-03-12 @ 12:52:06
URL: http://twwinie.blogg.se/
Postat av: mimmi (Helen)

Halloj igen :D Japp,bröllop 2ggr tom ;) en gång borgligt, och en gång kanon stort med hela tjocka släktena och vänner ;) Håller på med körkortet :s inte lätt att köra här inne i Malmö ;) Japp, för de e där jag bor numera. Har gått o blivit skåning ;)

Annars håller jag på o pluggar lite företagsekonomi,bokföring o allt vad de heter eftersom tt jag ska starta eget, får tyvärr inte jobba med nästan något då ja fått en FET whiplash skada,skador i rygg,axlar o armar (ja hela listan/känns de som) hm,,en ganska redig bilolycka.... ja ja.

Fler bilder kommer, vår dator va skev så den va inlämmnad för rep, men nu är den tbx, vi har precis flyttat till hus, så renoveringar pågår för full rulle här, så bilder på både mig o min gubbe kommer allt ;)

Nja, mimmi har jag ju haft som smeknamn hemma i familjen i snart 13år, sen när ja flyttade tbx till bonnhålan ja komm ifrån (efter götene tiden) så blev mimmi smeknamnet mer "seriöst" så,,mimmi e man ju kallad numera, har gaddat in de i svanken o ska även lägga till de i mitt namn :D

Självklar kommer jag ihåg vovven mimmi ;) har två små fina märken kvar efter henne i armen, så söt hon va, hur e de me mimmi idag?

Och Superduper GRATTIS! både för födelsedagen och till "mammaskapet" :D Nu e väl ja bland dom sista vi umgicks med som inte har barn än? Ne, ja va aldrig med ut hos din mor o far...men ja har varit med er på kalas :D

Och gisses va stor emilia har blivit... :D

men vet du vad? ta min msn adress så kan vi höras lite mer ju shark[email protected]

kraaam på er

2009-03-12 @ 18:23:53
URL: http://mimmilicious.blogg.se/
Postat av: mimmi igen då ;P

hej igen igen prenumerera på dig med nu ;) ooops, såg att min "kommentar" till dig blev ganska lång oxå ;) he eh men de får du ta ;) kraam

2009-03-12 @ 18:25:18
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0