Jag testar.....Volume XL Gloss.

Har nu införskaffat mig 2st Maybelline Watershine Volume XL plumping effect tingling sensation Gloss.





På detts läppglans skruvar man fram produkten med delen som sitter lägst ner, tänk på att inte skruva för mycket och för fort då det helt plötsligt kan komma massa läppglans.

Efter aplisering tar det bara någon sekund tills man kan känna hur det börjar pirra i läpparna, det känns nästan lite bedövande. Jag gillar effekten, det känns verkligen som om att det händer något.

Själv tycker jag att läpparna blir något plutigare än tidigare men det är svårt att se, det är ju inte direkt som en läppförstoring.
Men lite plutigare än innan, jag är nöjd. Själva glanset är lite klibbigt på läpparna tycker jag men det känns som om det kommer sitta kvar ganka länge pga detta.

Efter ett  tag avtar klibbigheten, antagligen för att glanset sjunkt in lite i läpparna men det är fortfarande glansigt och fint.

Den prriga effekten har även den avtagit lite men är inte helt borta vilket jag tycker känns bra, glanset doftar gott av citrus och mentol.
 
Se upp med att använda det allt för ofta.
Kan göra läpparna ganska torra så se till att ha ett bra lypsyl till hands, jag använder försvarets hudsalva som finns att köpa på Apoteket, aplisera det först och vänta tills det hunnit sjunka in lite sen apliserar du Volume XL glosset, allt för att förhindra torra läppar.

Pris ca: 120kr

Mitt betyg: Det får en av  10 möjliga.

Jag gillar glanset, både känner och tycker att jag ser lite skillnad på läpparna, själva läppglanset är för övrigt väldigt fint och finns i många fina färger.



Någon som också testat detta läppglans?



Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

det verkar bra:)

vad händer i helgen?

2009-03-06 @ 15:57:42
URL: http://halshammar.se
Postat av: Fanny

Vilken härlig blogg du har =)

2009-03-06 @ 16:26:30
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Mariah N

har inte testat det,blev nyfiken.

2009-03-06 @ 19:49:35
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: carro

det får jag köpa o testa =) kram kram

2009-03-07 @ 09:28:19
URL: http://pixistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0