På bättrings vägar

Idag har varken jag eller Denwer haft någon feber alls.
Fast jag känner mig inte helt okej än tyvärr.
Men det är så skönt att må bättre, hoppas det är över snart. Nu vill vi vara friska så vi kan koncentrera oss på allt som behöver göras inför flytten.

Det är ju massa annat man måste tänka på, adressändra, flytta elen, nya försäkringar mm, vi har ju ett helt hus nu som måste ha en bra försäkring som täcker allt som kan hända.

Hmmm det blir inte lätt någon som har tips på vad man behöver för försäkringar när man har ett stort hus????
Får sätta mig ner och ringa runt lite och höra mig för snart.

Sega HSB, dom har ännu inte skickat kontraktet på våran lägenhet.
Killen som ska bo här behöver skriva på och visa pappren för banken för att vi ska kunna få pengar för lägenheten.
Vilket vi vill ha så snart som möjligt.
Ska ringa HSB idag och höra hur det går för dom.

Kommentarer
Postat av: emelie

ja du, en hus försäkrng kanske....brukar täcka det mesta! Kul att flytta snart! måste kännas skönt!

2009-01-08 @ 14:26:00
Postat av: Milla

Vi tecknade vår villaförsäkring via banken (Nordea), fick det förmånligare så. Annars kan du alltid kolla insplanet.se - där jämför de olika försäkringar och ringer sen upp dig och talar om den billigaste. =)

2009-01-10 @ 15:51:27
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0