Maybelline color tattoo 24hr.

 
 
 
 
Denna cream skugga som jag nyligen testat kommer från Maybelline och är faktiskt en av dom bättre cream skuggor som jag testat.
 
De flesta lägger sig gärna i vecken på ögonlocket och ser bara fult och kladdigt ut men denna har inte lagt sig i vecken alls på mig. Testade utan primer under viket var det bästa resultatet på mig, när jag tog primer under blev det lite kladdigt i vecken.
 
Alla är ju olika, om du upplever att cream skuggan lägger sig i vecken kan du prova att lagga ett transparant puder uppe på skuggan eller en vanlig skugga i samma färg för att få en fin, intensiv och hållbar skugga.
 
Jag gillar denna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0