Laxpaket i ugn.




Efter som lilleman är laktosintolerant så gjorde jag 2 varianter på laxpaketen.

Jag pepprade med citronpeppar på alla laxbitar, sen tog jag créme bonjour med smak av vitlök  och klickade på 2 av laxbitarna sedan på med en skvätt grädde.

Till dom laktosfria bitarna hade jag blandat ihop 2dl laktosfri creme fraiche med dippmix (som man brukar ha till chips) från Estrella med smaken Holiday. Klicka ut några klickar på laxen och sen på med en skvätt laktosfri grädde så att det blir lite mer sås.

Vik ihop foliepaketen så att inte såsen åker ut och sen in med dom i ugnen på 200C i ca 20min.




Det färdiga resultatet blev otroligt gott och serverades med kokt potatis......lilleman bad till och med om att få mer, det är ett tecken på bra betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0