Dove VisibleCare

Har nu hunnit testa Dove VisinleCare ett tag och måste faktiskt säga att jag är riktigt nöjd med den. Tror att på lång sikt kan den till och med vara ännu bättre än nu.

Dusch krämen är inte så lätt flytande som dom flesta andra utan mer krämig vilket jag tycker är ett stort plus, den skummar ordentligt och man behöver inte ta jätte mycket för att det ska räcka till hela kroppen utan en liten klick räcker.

Efteråt känns kroppen mjuk och skön.....helt återfuktad och jag som alltid brukar känna mig torr på smalbenen tycker faktiskt att det blivit mycket bättre med hjälp av Dove VisibleCare.

Hann inte smörja in mig efter duschen senast vilket är ett big no no för mig men slarvig som man är och i brist på tid så hinner man inte alltid. När jag sedan tänkt efter ordentligt så är jag inte lika torr som jag brukar vara annars när jag missat smörja in mig.....och jag vill tro att det faktiskt är Doves förtjänst för det är det enda jag gjort annorlunda mot vad jag brukar.


Så för mig får Dove VisibleCare ett Mycket Väl Godkänt, en produkt jag starkt rekomenderar för dig med torr och tråkig hy man kan hlet klart känna resultatet redan efter 1-2 duschen med Dove VisibleCare.....kul.

Prova den.


Har förövrigt varit på marknad idag och köpt det man alltid köper på marknader........GODIS vad annars trotts att vi faktiskt hade en hel del hemma redan, fast inte den här sorten det är klart.

Mitt favorit godis på marknader är Mariannelunds Teaterkonfekt mmmm

Någon mer som gillar dessa????



Kommentarer
Postat av: maria

jag gillar det :) fråga gärna något i min frågestund kram!

2010-04-09 @ 22:18:36
URL: http://diez.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej :)



Ville bara tipsa om en tävling jag har på min blogg där du kan vinna lösnaglar och smycken.



Kram :)

2010-04-13 @ 23:44:56
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Tobbe

HejHej. :) Allt bra?

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker. :)

2010-04-18 @ 01:09:51
URL: http://tobbees.com
Postat av: Kashaya

Tyckte också den var helt ok, luktar väldigt gott.=)

2010-04-24 @ 23:04:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0