Shakti

Jag har köpt en Shakti "spikmatta" som jag provat några gånger nu.



Kan bara säga att det gör riktigt ont att lägga sig på den i början men det blir bättre efter ett tag, sen gör det riktigt ont igen när man ska resa sig upp.

Efter en stund blir min rygg alldeles röd och varm och jag känner mig lite trött vilket känns rätt skönt det känns nästan lite som efter man har bastat.

Blodcirkulationen ökar rejält på stället som jag valt att utsätta för "spikmattan" har till en början valt att köra ryggen för att få en uppfattning om hur mattan funkar.

Känner mig avslappnad och ryggen är alldeles varm efter en stund på mattan.

Kanske skulle testa att lägga mig på den innan jag ska sova så jag kan varva ner och somna lättare.......hmmmmm får se om jag somnar lättare i natt men ska inte riktigt gå till sängs än.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0