Kladdigt värre.

Denna söndagen blev inte så lugn som jag hade hoppats på vi började med att stiga upp och äta frukost såklart sen bar det iväg ner till andra våningen för att stryka massor av kläder som bara legat där och väntat på mig i evigheter......*ha ha ha*

Vet inte hur många timmar jag stod där men det tog riktigt lång tid fast nu är det gjort, ska bara ta och hänga upp det på galgar och in i garderoben.

På tal om hänga upp kom precis på att jag har en tvätt i maskinen som jag måste fixa snart så den inte glöms bort.


När vi skulle grilla så gick Ted in för att rengöra grillen och då passade Denwer på att hjälpa till lite.......han dök rakt ner i påsen med allt kladd från grillen och skulle självklar stoppa handen i munnen och smaka på detta.

Jag han snabbt ta bort hans hand så han han knappt få in nått i munnen alls som tur var, sen bar det iväg till handfatet för en av tvättning som så väl behövdes.


Var ute och bar massa spån för en liten stund sedan, det var nästan slut i spån bingen så det var bara till att fixa detta. Som tur var så var det riktigt skönt ute så jag slapp frysa, missade dock en del av Gossip Girl men jag tror jag hängde med på det mesta ändå.

Ska nu försöka ta och slänga mig in i duschen en sväng innan jag börgar packa Denwers påsen inför morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-10 @ 20:50:55
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0