Färskpotatis

Igår efter att vi städat av balkongen och pysslat lite så fixade vi iordnig årets första färskpotatis mmmm säger jag bara det var riktigt gott.


Ted´s tallrik med massa god mat han gillar sill men det är inget för mig så för min del blev det kycklingköttbullar till potaisen.


Min goda tallrik med mat mmmm men jag ska nog försöka göra kött till potatisen nästa gång men kycklingköttbullarna var helt okej snabbt och lätt.

Det kändes nästan lite som midsommar med potatisen sillen och det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: Minda

Åh, det ser ju ut som riktigt sommarmat!

2009-05-28 @ 21:56:53
URL: http://mminda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0