Vad mycket snö.

När jag gick upp i morses för att väcka min bror så han kom iväg till skolan så såg jag att det yrde en massa snö, det hade inte lagt sig så jätte mycket då.

Men nu så ligger det ett ganska så tjockt lager med snö på marken och det bara fortsätter att komma mer huuuu.


Såhär ser det ut på våran balkong just nu, men det ligger betydligt mer snö på marken. *ville inte gå längre ut för att ta kort*

Varför ska det behöva bli så kallt igen......jag vill inte det, men som synd är så är det inte jag som bestämmer hur vädret ska se ut fast jag gärna skulle vilja.

I sådana fall så skulle det vara soligt och varmt nu =)

Kommentarer
Postat av: caroline

Samma här! Jag vill ha vår istället..

2009-03-27 @ 15:33:48
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: annica

Filmen var jätte bra, rikigt rolig och samtidigt ganska känslosam på sina ställen.

Ser inget roligt ut hos er heller...får hoppas våren kommer snart.

2009-03-27 @ 21:26:40
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0