Presenter.

Var bara tvungen att ta ett kort på mina underbart fina tulpaner som jag fått i present.


Efter att jag och Denwer ätit frukost så gick vi ut på balkongen i det fina vädret, solen sken rakt på oss när vi satt och lekte med sopkvasten och trotts att det var frost ute på marken så var det ganska varm i solen.


Här kommer några av mina presenter: Ett jätte sött linne och en topp från only, vår fräscht och fin.


En skön rosa scarf och ett jätte snyggt nit skärp som jag gillade jätte mycket, måste användas snart.


Fick även denna bok av Leila Lindholm med massa roliga bakverk mm så nu är det bara att sätta igång och prova nått nytt. Tycker verkligen om hennes program på tv4+ synd bara att jag missar dom nya Leila på landet då vi bara har några få kanaler för tillfället.

Jag och Ted fick även en jätte bra skottkärra tillsammans som vi verkligen kommer ha användning för när vi ska fixa och dona i trädgården.

Fick även lite pengar och en special present av Ted......nämligen att åka och handla lite kläder till mig och han betalar....en riktigt bra present då jag verkligen är i behov av nya kläder.



Kommentarer
Postat av: Julia

Åååå vad kul !! roligt att handla kläder :D Hur många var det hos er nu då ? var alla sjuka!

2009-03-19 @ 13:38:07
Postat av: shall

Vi var nog 7st igår, men 2 av mina bröder var sjuka.

2009-03-19 @ 15:43:24
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina tulpaner! :)

2009-03-20 @ 20:05:21
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: mimmi -Helen

naaaaw presenten från killen din vinner ju helt klart första pris! gulligt. och resten av dina presenter var ju kanon fina ju :D grattis grattis igen. kraam

2009-03-23 @ 14:11:11
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0