iskallt.

Igår var det en otroligt jobbig dag, jag fick stå ute i kylan på ett kallt sementgolv i flera timmar och paketera kött. Det kändes nästan som om att jag skulle frysa ihjäl, framför allt om fingrar och fötter.
Fingrarna var helt stela av allt det kalla köttet och av kylan ute så allt man gjorde i gick i slow motion och  att knyta påsarna var nästan omöjligt.

Tillslut var vi så frusna att vi blev tvungna att gå in och värma upp oss lite, men innan man hunnit bli tillräckligt varm så fick vi gå ut igen och fortsätta, mina stackars små tår var så kalla att det kändes som om dom fryst fast i varandra.....det gjorde så ONT.



Som tur var så fick Denwer vara inne hela tiden så han slapp frysa, han hade aldrig klarat av att vara ute så länge i kylan.

När vi skulle åka hem så vågade jag knappt köra bilen då jag hade så ont i fötterna, men det gick bra skulle ju inte så långt. känner att jag är väldigt stel och har ont i fingrarna idag med, men det är ju inte så konstigt kanske =)

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej vilken fin blogg du har:) Kika gärna in på min blogg och kanske vi kan följa varandra med bloglovin?:)

Ha en underbar dag

Kram

2009-03-29 @ 14:30:05
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej vilken fin blogg du har:) Kika gärna in på min blogg och kanske vi kan följa varandra med bloglovin?:)

Ha en underbar dag

Kram

2009-03-29 @ 14:30:38
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Elena

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-29 @ 18:05:29
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0