Nu är jag sjuk.

Jag visste det, även jag har blivit sjuk......slapp inte denna gång.
Kände redan igår kväll att det var något som inte stod riktigt rätt till, när vi gick in och la oss i sängen så tittade jag inte ens på tv fast den stod på.
Jag bara la mig ner och somnade ganska så fort, Ted frågade om jag tittat på merlin som han tittade på men jag mindes ingenting. Hade för förmodligen redan somnat då, vilket inte hör till vanligheten att jag somnar först har nog bara hänt ett fåtal gånger.

Vaknade sen under natten och mådde jätte dåligt, låg och skruvade mig i sängen för att tillslut spy......uhhh inte kul alls som tur var så hade jag bett Ted om att få ha hinken på min sida av sängen inatt vilket var ett smart drag alltså.

Har haft feber under dagen och riktigt ont i magen men det verkar bli bättre och bättre, Ted och Denwer mår bättre ingen av dom har spytt idag så det var nog bara en dag som man behövde spy....tur i så fall.

Får hoppas på att jag mår bättre imorgon.



Bild nyhetskanalen.se

Tjejen som spydde i direktsändning, stackare.......men hon har blivit rejält känd pga detta. Fick till och med vara med i Tyra Banks talkshow pga detta.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååå nej vad synd att du är sjuk nu också men bra att cet ger sig på ted och denwer :I Men vad pinsammt för henne på bilden men det var synd också ! KRYA PÅ DIG !!

2009-03-10 @ 19:13:57
Postat av: shall

Tack tack :)

2009-03-11 @ 10:24:50
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: Emelie

När var hon med i Tyra Banks talkshow? Fräckt! hehe :D

2009-03-15 @ 16:28:27
URL: http://puffpuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0