Mat och blöjbyte

Nu har jag och Denwer ätit mat för en liten stund sedan.


Denwer åt korv stråganoff och jag åt våfflor, självklart fick även Denwer äta lite våffla efter han ätit upp sin mat.

Just när jag satt och skrev detta inlägg så kände jag att det började lukta lite konstigt......Denwer hade såklart bajsat i den nya blöjan som jag satte på honom för 5 minuter sen.

Det är så konstigt så här gör han nästan varje gång men jag kan inte riktigt förstå varför. Han är kanske finkänslig och bara bajsar i rena blöjor.....*skrattar*
Det var bara till att resa sig och gå och byta blöja igen =)

Hoppas han håller sig lite lägre denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0