Kalas helg.

I helgen var det kalas både lördag och söndag, i lördags var vi på Rivhers kalas en sväng och i söndags var vi på en av mina bröders kalas, så vi hade helt enkelt fullt upp men det var riktigt kul.

Nu är det redan Tisdag utan att jag riktigt hunnit fatta det, måste sätta mig ner och börja planera mitt och Denwer kalas plus det stora mars kalaset för halva släkten. Då vi precis köpt hus och det är Denwers första födelsedag så ville vi ha detta kalaset hemma hos oss, men då är det en hel del som måste planeras. 

Måste bland annat fixa bord och stolar då vi inte har tillräckligt, alla måste ju ha någon stans att sitta. Sen måste vi komma på vad vi ska bjuda på och köpa saker till detta.....ja en hel del blir det.



Jag och Denwer på Lördagens kalas.
 

Kommentarer
Postat av: sanna

fin bild=)får planera på utgång någon dag framöver också..hehe kramelikram..

2009-03-03 @ 13:43:20
Postat av: shall

Ja det måste vi allt göra...:)



Ska boka kalasdag snarast så vi vet när det ska va, sen kan vi bestämma en dag.



Hi hi ska bli så kul.



Kram

2009-03-03 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0