Jag somnade.....

När jag skulle förska få Denwer att sova sin eftermiddags lur idag så gick det bara inte, han hade ont i magen och kunde inte alls sova.
Jag beslutade efter ett tag att vi skulle gå in och lägga oss i våran säng för att försöka somna där.

Efter en bra stund somnade han tillslut så jag la ner honom i sin säng och gick ut och stängde dörren bakom mig, då står katten precis utanför och jamar så att Denwer vaknar och gallskriker.

Fick så klart gå in och lyfta upp honom för att lägga oss i våran säng igen, han somnade ganska så snabbt tror jag men till min stora förvåning så somnade även jag så sött bredvid honom. Vaknade av att Ted kom in genom dörren och undrade vart alla var någon stans med ett mycket trött rop svarade jag honom att vi är i sovrummet.

Han kom in till sovrummet en sväng och jag erkände då genast att det inte bara var Denwer som sovit utan att även jag tagit en liten lur utan att det egentligen var meningen.......=)

Han skrattade och sa åhh vad skönt.


Kommentarer
Postat av: Natha

Ohh vart kommer den sängen ifrån? :)

2011-05-13 @ 17:56:49
URL: http://natheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0