Idag är jag bättre.

Idag känns det betydlig bättre än igår, har fortfarande väldigt ont i magen men hoppas på att det ska gå över under dagen. Nu vill jag inte vara sjuk längre, känns så tråkigt när man inte orkar göra någonting och jag som har massor att göra inför mitt och Denwers kalas.

Gjorde en ordentlig ansiktsrengöring i morses vilket verkligen kändes uppiggande, känner mig ren och fräsch i hyn nu. Ska försöka orka med en dusch senare under dagen.

Tänk på att efter du rengjort din hy behöver den återfuktas med en dagcream under dagen och med en nattcream på kvällen, sen bör man även komma ihåg att använda en ögoncream åtminstånde när man börjar bli kring 20-22 år, välj en som återfuktar bra.

Ju bättre du är på att rengöra och återfukta din hy ju finare och smidigare håller den sig även när du blir äldre, att återfukta huden är A och O, detta gäller hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Kevser

ussh jag är så dålig på dag och natt kräm recker det inte med bara en bra kräm...

2009-03-11 @ 11:35:57
URL: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: marie

förstår vad du menar, jag har degat hela dagen o vart sjuk, hoppas jag låter lika pigg som du imorn! /m

2009-03-11 @ 17:58:27
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad bar att du nästan är sjuk men är denwer och ted sjuka än ? !!!!!!! Puzzzz kramizz // Julia<3

2009-03-11 @ 18:07:40
Postat av: shall

Dom är friska.....

2009-03-11 @ 21:12:51
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0