Grattis farmor.

Idag ska vi på kalas för min farmor som fyllt 70år för några dagar sedan, det blir jag, Denwer, mamma och Jimmy.
För mig känns det lite konstig att farmor fyller 70, hon har liksom stannat på 55år för mig hon kan inte bli äldre men om nu detta skulle stämma så skulle hon ha varit 5år när hon födde pappa och det är orimligt.

Men på nått konstigt vis så har hon bara stannat på 55 hon ser inte äldre ut för mig heller.....:)


Denwer somnade för en liten stund sedan så nu ska jag fixa i ordning mig lite inför kalaset, har inte en aning om vad jag ska ta på mig.....ska ringa Emilia och höra om hon ska med också för då får vi nog åka och plocka upp henne.

Det är nog bäst att jag ringer nu innan jag glömmer av det.....:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan okej grattis till din farmor då :P när fyller Denwer år ?

2009-03-14 @ 14:01:04
Postat av: shall

Han fyller år på Måndag.

2009-03-15 @ 12:32:20
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0