Fredag....

Ja ha nu var det fredag igen, inte för att jag märker så stor skillnad på dagarna när jag går hemma...men men.

Fick gå upp vid 5 tiden och mata den där satans katten som bara väcker en hela tiden.....ska bli skönt när katterna blir ute katter också fast man är ju lite orolig på hur det kommer gå. Men dom kommer nog bli jätte glada, är lite rädd att någon annan stor katt ska komma och slå ner mina små katter eller att dom ska bli överkörda.......:(

Försökte somna om efter jag varit uppe och matat katten men det tog ett tag som vanligt, vaknade igen av att katten stod och rev på dörren han är otroligt sällskapssjuk och vill vara med hela tiden. Men efter som att Denwer sover i vårat rum så får inte katterna vara där då jag inte vill att dom kryper upp och lägger sig på honom så han inte får luft. Strax där efter ringde min lillebror som sa att dom var här nu, så jag steg upp ur sängen och låste upp så han kunde komma in medan Ted bytte världens bajsblöja på Denwer.

Sen har det varit full rulle hela morgonen förutom nu då både Ted och Denwer ligger och sover, själv ska jag försöka ta och fixa fram lite frukost snart så vi hinner äta innan vi ska iväg.

Kommentarer
Postat av: sanna

tjoho.fre e inte fel=) vad ska ni iväg till?? o vad händer annars i helgen? kramelikram..

2009-03-13 @ 10:31:06
Postat av: shall

Vi åkte till pappas jobb och hämtade lite möbler....blir nog melodifestivalen på lördag och den städning.



Ni då, vad händer för er?

2009-03-13 @ 14:08:02
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0