En tidig besökare.

Idag kom min  yngste bror hit en sväng på morgonen, pappa var tvungen att vara på jobbet tidigt så han släppte av honom här. Men det blev inte så jätte länge, han skulle med bussen till skolan ca 1 timma senare men vi var inte ledsna för det. Lite sällskap på morgonen var bara roligt är ändå ensamma hemma hela dagen, Ted har 12 timmars pass på jobbet nämligen.

Kände precis att jag är jätte hungrig åt en tidig frukost idag så nu får vi allt äta lunch, det blir rester från igår och sen har jag tänkt göra kyckling, ris och currysås mm mm mm, en av mina favoriter. 



Jag och katterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0