En räkmacka....


När Ted kom hem så åkte vi till Skara för att handla mat, först gick turen till Ö&B där vi självklart inhandlade påskägg så att Denwer har ett nu till påsk.

Sen bar det av till Jula dit Ted självklart alltid vill åka när vi ändå är i Skara efter Jula blev det mataffären där vi handlade allt som vi behöver för att göra våfflor imorgon.

Efter en lång dag var alla hungriga så vi gjorde räkmackor.


Själv så gillar jag varken räkor eller ägg men har börjat lära mig, så här såg min räkmackor ut.

Det var okej men ingen direkt höjdare, nu dröjer det nog ett bra tag innan jag provar igen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mums räkmackorna såg väldigt goda ut..ja vi ska oxå käka våfflor idag.Ha en bra dag!

Kram,Susanne

2009-03-25 @ 09:35:27
URL: http://anglamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0