Dagen försvann

Idag har jag varit riktigt seg, vet inte riktigt vart dagen har tagit vägen......har mest lekt med Denwer och lagat mat känns det som. Sen vet jag inte riktig vad jag gjort under dagen och nu är den borta. klockan är snart sju och det börjar bli mörkt ute :(

När jag vaknade strax innan 6 i morses av att Denwer skrek och katten stod och rev på sovrumsdörren så såg jag till min stora förvåning att det hade snöat inatt. Självklart blev jag som hatar snö väldigt ledsen, jag som trodde att sommaren snart var här men det kunde jag allt glömma det lär nog vara kallt ett tag till........skit också :(

Gårdagen var helt perfekt Denwer fick leka av sig lite med en kompis och även jag och Ted fick prata av oss lite......det var riktigt trevligt med lite besök från ett par i våran föräldra grupp.

Fick under tiden som dom var här lite snabbt besök och då meddelades det att det eventuellt skulle vara fest nästa helg vilket skulle vara trevlig och passande nu när det blev sånt här väder......ska nämligen göra en speciell sak på festen i så fall.

Men det avslöjar jag senare om det blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0