BUS.......Bli brun och välj nyans själv.

Hittade 2st jätte häfftiga brun utan sol produkter som jag absolut vill testa.

Den ena är: Piz buin self tanning lotion + colour dial.
Den innehåller 240ml
Pris: ca 200kr


Den fungerar ugefär som en brun-utan-sol men låter dig kontrollera färgen i den nyans du önskar. Du får en naturlig solkysst hudton som du gradvis kan öka till en djupare färg, eller bibehålla den färg du nu har.

Genom att vrida munstycket till önskad nivå får du den färg du vill ha, färgen intensifieras inom några timmar.

Produkt innehåller en intensiv fuktfaktor som gör huden mjuk och smidig. Den har en lätt konsistens och utlovar en härlig sommardoft.

Hoppas det med doften stämmer, många BUS produkter luktar tyvärr ganska så illa vilket oftast inte uppskattas av partnern.



Den andra jag hittade var: Hawaiian Tropic sun dial.
Den innehåller 200ml
Pris: ca 150kr

Detta är en ”Brun utan Sol”-produkt som ger dig möjligheten att själv anpassa färgen efter din hudton. Detta ger dig ett mycket naturligare resultat och du kan själv gradvis öka upp styrkan för att testa dig fram.

Nivåreglerande ”Brun-utan-Sol” som ger naturlig solkysst färg och är även återfuktande. Produkten ska torkar snabbt och resultatet håller länge, den är även fri från olja.


Känner att det verkligen börjar bli dags att smörja in sig med lite BUS är jätte blek man blir liksom piggare på nått sätt när man är brun och fin, det gäller bara att ha tid och lust att hålla BUS brännan fin.
För lite arbete krävs det allt om det ska bli riktigt bra.

Får se vilken BUS produkt som blir min favorit i år.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack, vad kul att höra :-)



Jag har så jäkla svårt att få det bra när jag smörjer in mig med BUS, trots peeling innan....

kramar

2009-03-21 @ 14:41:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Angelica - Forgive me father for i have sinned

jag tycker det är fullt när man spray målar sig för man blir så orange.

2009-03-21 @ 19:14:53
URL: http://killerduck.blogg.se/
Postat av: mimmi-Helen

he he detta inlägg får mig till att tänka tillbaka på gammla tider..kommer du ihåg när vi åkte iväg och solade så fort vi hade en 30 min rast;) he he vi va ju o solade hela tiden;) och jisses va bruna vi va ;) men nu är de andra tackter,, BUS för hela slanten ;) kul tipps om dessa två. måste prova jag me ;) BUSkraaam

2009-03-23 @ 14:18:57
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0