Räkor och vin

För några dagar sen lyxade vi till det lite och åt ägg och räksmörgåsar tillsammans med vin.


Ted´s smörgåsar.


Min smörgås.

Gissa vem som inte är så förtjust i räkor.....?


Jag har precis börjat lära mig att äta kokt ägg lite mer, har väldigt svårt för själva äggulan men äggvitan är helt okej där äv betydligt mindre gult på min smörgås.

Om ni tycker att äggulan ser ovanligt gul ut så beror det på att äggen kommer från min mammas höns som går fritt  och får äta gräs kokta potatisar bröd hönsfoder mm gott, man kanske inte tror att det ska göra någon skillnad men det gör det.






Kommentarer
Postat av: katarina

Jag älskar räkor o äggmacka. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig sommar vecka vink

2009-06-29 @ 14:59:42
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja jag tyckte gulan såg gulare ut=)

2009-07-01 @ 18:02:04
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0