Hett arbete.

På jobbet idag var det helt otroligt varmt först trodde jag att jag var på väg att bli sjuk började må illa och blev alldeles yr, kände att det var svårt att andas.

Efter ett tag blev jag bara varmare och varmare vilket var lite konstig jag som nästan alltid går runt och fryser på jobbet, till slut när jag var nere på lagret och lagrade så så fick jag slänga av mig min kofta och försöka svalka av mig lite viket helt klart hjälpte.

När jag kom upp igen efter all lagring så sa min chef att hon också tyckte att det var riktigt varmt och att även hon känt sig dålig pga detta. Det är nästan alltid något fel på vårat fläktsystem det är nästan aldrig lagom varmt hos oss men nu är det farligt varm, hoppas det rättar till sig snart bara orkar knappt en sådan dag till.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har köpt en liten fläkt som man håller i handen för varma dagar..=) väldigt praktiskt.

2009-06-11 @ 21:49:21
URL: http://konstiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0