Detta har hänt.

Nu har vi grillat och ätit jätte god mat, grillade revbensspjäll, blandade rotfrukter i ugnen tillsammans med en kall bearnaise dippsås mmm extremt gott var det hade gärna ätit lite till men jag orkade bara inte.

Till efterrätt blev det grillade marshmallows, nötkräm och mariekex, det var nästan ännu godare.


Denwer har ätit och somnade för en liten stund sedan, han har börjat vara uppe så sent nu för tiden och jag vet inte riktigt varför idag hade han ändå bara sovit en gång ganska så tidigt och borde vara jätte trött men han vägrade att somna precis som igår.

Ska försöka ta mig till sängen strax så jag orkar upp i morgon måste slänga mig i duschen innan jag åker till jobbet och jag vet med mig att jag inte direkt är den snabbaste personen i världen utan snarare tvärt om.

Så jag måste verkligen orka upp i tid så jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad gott det lat! Det har varit sa kasst vader har sa man har inte kunnat grilla en enda gang!

2009-06-10 @ 16:07:03
URL: http://sandrasengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0