Kusten

Idag blev en hemma dag med besök av Ted´s kusin med familj.

Har nu packat lite saker för att ha med oss till västkusten imorgon ska åka tidigt så vi kommer fram i någorlunda tid för att hinna göra nått kul.

Nu är snart min semester slut och det känns lite tungt hade gärna stannat hemma ett tag till även fast vädret inte varit direkt på topp.

Hoppas någon haft mer tur med vädret än mig, har som tur är gjort en massa kul saker med både bra och dåligt väder ändå.


Skriver mer om vad som hänt under min semester när vi hunnit komma hem igen.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

supermysig blogg du har.

önskar dig en trevlig kväll :-)

2009-07-29 @ 14:30:53
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: sanna

ååå kusten igen=) vart ska ni denna gång?? jag vill också...kraaamss

2009-07-29 @ 17:52:49
Postat av: Justine

Sött Blogg! Hoppas att du har haft en fin dag! kramis:)

2009-07-30 @ 21:38:36
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0