Ikea tripp...

På väg till Ikea alla var på topp......


Vi hade tänkt åka själva jag och Ted då Denwer var dålig i magen men så blev det inte det fanns nämligen ingen som kunde vara barnvakt så vi beslutade oss för att ta med många ombyten till Denwer och åka allihop.


Datumet råkade visst hamna mitt i Denwers öga.


När vi parkerade på Ikea parkeringen såg Ted denna otroligt fina och "orostiga" bil..........fattar inte att den ens gått igenom besiktningen och att man får köra med den, undra hur dom gör när dom ska tanka.


Hittade denna lilla söta hatten på H&M, gillade den verkligen men vet inte om jag skulle använda den om jag väl köpte den så jag struntade i den.


Denwer hittade också en hatt som han gillade.

Vi gjorde oss en del bra inköp på Ikea men tyvärr så var några av sakerna vi ville ha slut vilket var mindre roligt men det blir väll ikea nångång snart igen.

Ska sakterliga börja göra iordning Denwers rum och håller på med diverse inköp för att kunna börja snart, ska bli så kul.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-25 @ 12:23:59
Postat av: My

nawwe va söt hat han hittade :)

2009-07-26 @ 22:56:39
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: DINA

shit vilka fina ögon Denwer hade :D Jag tycker dessutom jättemkt om din bakgrund på bloggen :)



---

Var med och tävla om att bli Veckans Blogg på min lilla blogg. Genom att tävla är du även med och tävlar om nästa veckans, Veckans Blogg.

Det ENDA du behöver göra är att skriva en

kommentar med

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggens URL



Tävlingen sker varje vecka och varje lördag presenteras vinnaren till Veckans Blogg samt 5 andra bloggar som tävlar om nästa veckans.

Lycka till =) Puss /Miss D.

2009-07-28 @ 19:16:23
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0