Nu har vi lekt en stund...

Jag och Denwer har lekt en bra stund nu, satte honom i sin gåstol en så han kan leka lite själv.
Tvättmaskinen går på för fullt och jag sitter och bloggar.

När Ted kommer hem från jobbet så ska vi åka bort till huset för att lämna fler lådor, vi hade tänkt åka dit igår men då var dom tyvärr inte där.

Bilen är redan full packad så det är bara för mig och Denwer att gå ner när Ted kommer, vi har tänkt försöka åka minst 2 vändor med kartånger och påsar idag.
Har helt fullt här hemma, behöver ha lite plats så vi kan ta oss fram i lägenheten.



Kommentarer
Postat av: Andrea

Jah, det är ju det. Ganska skönt att få känna sig lite barnslig ibland, det har du rätt i!



Vad är det som du packar undan då? :)

Jag håller just nu på att tvätta lite kläder.

2009-01-21 @ 17:57:55
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0