Idag blev det sent.

Jag, Denwer och pappa skulle åka och titta på en traktorkärra, som vi skulle ha att köra sågspån på till vårat nya hus.

Hmm trodde vi ja, det var visst ingen kärra det handlade om utan sågspånet som låg på den....*lite missförstånd*

Men vi behövde spån att elda med i huset så det var inga problem, vi köpte spånet och får förmodligen låna kärran tills vi eldat upp allt.
Men vi blev ju lite snopna när vi trodde att det var en kärra vi skulle titta på hi hi.

Vi följde med hem till mamma och pappa för att äta, jag och Denwer hade ändå inget för oss. Ted jobbade och skulle inte vara hemma förrän sent.
När vi kom in hemma stod min lille bror jimmy och spelade guitar hero.
Blev tvungen att prova lite senare.......:)

Vi fick potatis, sås och stek till middag och sedan blev det efterrätt, chokladpudding mmmm *min favorit*
Vi stannade där hela kvällen, till och med Ted han komma dit en sväng.

Men nu är vi hemma och Ted har sten somnat i soffan.....så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0