Nu bor vi i huset....

Nu har vi äntligen börjat komma i ordning lite i huset,  har nu bott här i lite mer än en vecka. Det känns helt underbart, nu har Denwer all plats han behöver för att kunna krypa runt och hitta på massa bus.

Han är över lycklig det märks, att få krypa från rum till rum och leka tittut är en av favoriterna. Eller att jag ska jaga honom lite, stampa i golvet och klappa i händerna så han kryper jätte fort och skrattar.

Det känns iaf jätte skönt att äntligen vara här även fast vi är långt ifrån färdig in flyttade här, men det får ta den tid det tar, vi har inte brotom :)

Den gamla lägenheten är färdig städad så att den nye killen kan flytta in, vi var lite stressade då vi hade 1,5 dag på oss att städa den.

Ted jobbade nämligen resten av dagarna och jag hade lite svårt för att få barnvakt, det är ingen idé att ta med Denwer för att städa då får man inget gjort. Men som tur var så var min mamma ledig så hon kunde ta honom.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha det mäktes ju när jag och b-m var hos er att han gillade att krypa runt :) men det är ju iallafall bara bra att han gillar det ha det gott :)

2009-02-04 @ 14:45:15
Postat av: shall

Ja visst, han älskar det :)

2009-02-04 @ 22:55:18
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0