Besök.

Igår var det många på besök, Emilia och Camilla som ännu inte sett huset kom förbi en sväng. Vilket var jätte kul, var ett tag sen man träffade dom.

Men när dom varit här i kanske 10min såg vi en bil som körde jätte sakta och nästan stannade utan för huset, då såg jag att det var min farmor och farfar som letat sig ut hit. Så det blev rund visning i huset då dom heller inte sett det tidigare.

Sen fikade vi och pratade massa strunt.......hi hi. *Camilla och Emilia hade med sig fika, sötisarna*

Mamma och pappa hade tidigare under dagen varit här och hälsat på lite, men kom tillbaka efter att dom varit iväg i Skara och handla. Så det var besök mest hela dagen, missade till och med att äta middag, fick göra det när Ted kom hem efter jobbet. Märkte att jag var jätte hungrig då :)

Men det var jätte kul att få besök, kände att jag behövde det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in denna bloggen:



http://assmine.blogg.se/



















2009-02-08 @ 10:47:16
Postat av: miahmariah

Ha en skön söndag.

kram miahmariah

2009-02-08 @ 11:01:40
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, det var verkligen trevligt att hälsa på och se hur fint ni bor! =)

Vi kommer gärna igen! ;)



Kramis!

2009-02-11 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0