Bastu bad....

Igår så badade vi bastu.

Det var egentligen tänkt att vi skulle ha gjort det på alla hjärtans dag, men Ted var tvungen att jobba över så vi hoppade över det då för att bada bastu igår istället.

Detta blev alltså invigningen av bastun och det var jätte skönt, tyckte dock att det var lite för varmt i början men vi sänkte värmen så det blev precis lagom.


Så här ser våran fina bastu ut.......:)

Innan jag sprang ner till bastun där Ted redan satt och svettades, blev jag så sugen på chips och dipp så jag tog med mig lite rester av vad som var kvar från dagen innan ner till bastun.
Ted Blev nog lite chockad och tyckte att jag var lite knäpp, men ganska så snart var även han i både chips och dipp skålen....hi hi.

När vi nästan bastat klart var det bara lite chips och dipp kavar, vi tänkte att det är väll lika bra att äta upp dom också. Men det var inte alls lika gott med varm lite halv surnad dipp.....blä, så om du ska basta och dippa ät då upp dippen så fort som möjligt.....ett litet tips bara ;)

Men riktigt gott var det när den var kall......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0