Godis

Nu har vi varit på marknad det var jätte mysigt att strosa runt bland alla stånd.....ha ha ha eller vad man nu ska säga. Tyckte dock inte att det var så mycket att ha detta året tyvärr, ville köpa godis från Mariannelund men det var ingen där som sålde nått =(

Men jag hittade lite annat gott godis.


Mina påsar med godis.


Jag köpte fudge....mmmmm en med wiskey smak och en original och choklad dom var riktigt goda men jag gillade den med wiskey smak bäst.
Dom ser inte alls goda ut på bilden men det var dom det kan jag garantera...=)

Denna dag bjöd marknaden på soligt och fint väder men när vi skulle sätta oss ute och äta pizza så kände vi att det blåste lite väl mycket så vi fick gå in och sätta oss för att  äta men maten var god ändå hi hi.




Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-17 @ 23:39:19
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: zarah

mysigt med marknad. man kan gå och strosa i flera timmar. vet du vad tillverkaren till godiset heter. lät så gott så jag ska hålla öronen öppna ifall dem kommer hem till oss.

2009-04-18 @ 11:09:25
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0