Storkalas



Idag hade vi storkalas här hemma hos oss, vi bjöd på tacos vilket var uppskattat av alla. Tacos är väldigt bra bjud mat tycker jag det är något som nästan alla gillar och kan äta.

Denna dag har alltså varit riktigt hektisk med allt fix inför och under själva kalaset, man ska både hinna serva alla gäster och se till Denwer....men som tur var så fick jag mycket bra hjälp av Ted, Peter, Maria, mamma och pappa med flera, ja alla hjälptes vi åt speciellt när det gäller att ta hand om Denwer.

Själv så tycker jag att kalaset var lyckat och mycket trevligt och det tror jag att dom andra håller med om.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha grattis till den som fyllde år och vi åt också tacos i dag :P

2009-04-06 @ 12:41:33
Postat av: Julia

Ps. Coola balonger ! haden ni dom ? :O

2009-04-07 @ 09:03:35
Postat av: Julia

Ps. Coola balonger ! Hade ni dom balongerna ? :O

2009-04-07 @ 09:04:59
Postat av: Anonym

Tack tack, det var både jag och Denwer som hade fyllt år.



Nej det är inte våra ballonger.

2009-04-07 @ 21:40:01
Postat av: Anonym

aaww söta ballonger :D

2009-04-07 @ 22:18:22
URL: http://glamsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0