Sjuk sjuk.

Är fortfarande sjuk, inte alls roligt vill vara frisk och kry så jag kan jobba.....men det är inte vad livet bjuder mig på just nu.

Känner att jag inte är lika snuvig idag som tidigare men det sitter ändå som en stor klump i huvudet och trycker och gör ont, halsen har nog blivit värre eller snarare torrhostan plus att det gör ont i luftrören när jag andas.

Som tur är så är jag ledig imorgon så jag har ytterligare en dag på mig att vila upp mig innan jag börjar jobba igen, för jag har bestämt mig för att jobba på Fredag om jag inte blir betydligt sämre men det tror jag nog inte.


Denwer lärde sig att dricka med sugrör igår och det gick jätte fort för honom att lära sig, mycket snabbare än jag trodde. Detta var ju första gången han ens höll i ett sugrör.

Extremt sött var det iaf på bilden är festisen redan slut vilket inte var så uppskattat men sugröret var allt kul att leka med annars.


Kommentarer
Postat av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Tack tjejen för din kommentar!!



Nej exakt. Handsprit torkar ut de människor som har känslig och torr hud. Samt han har eksem! Har själv likadana (ärftligt. båda mina barn har det). Så vet själv hur det svider när de kommer ytterst lite i ett sår. Tänk då vad det ska ha gjort ont på honom när han hällde de på honom. ryser i mig!!



2009-04-22 @ 20:22:40
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0