Shopping

Här kommer lite bilder från våran shoppingrunda på Ikea i Örebro igår.

Vi hittade massor av fina glas och efter som vi behövde en mellan storlek på glas så passade vi på att köpa det till ett mycket bra pris.


Här är dom nya glasen som åker in i skåpet och dom gamla udda glasen åker nu ut.


Hittade även några glas som vi redan hade hemma men inte så många utav så vi passade på att köpa några till, detta är ett glas i storleken mindre än den förra.

Tycker dom här är lite söta med alla prickar på.....=)


Hittade även en glastillbringare perfekt att ha till all saft i sommar sen blev det även in pizza skärare som man kan ha till så mycket mer än just pizza som tex när man bakar för då är dom kalas bra att ha.

Penslarna i gummi har jag velat ha länge, tycker att den äldre varianten av brödpensel blir så snuskig när man använder den till att pensla kött mm och den är svår att rengöra.
Så nu äntligen har jag en bra pensel som är lättare att rengöra, är väldigt glad för det och tror att dom kommer användas flitigt i sommar.


Äntligen äntligen äntligen en socker ströare som jag velat ha väldigt lägen men bara glömt av att köpa, men nu pryder den sin plats i skåpet och jag slipper använda hela påsen när jag ska ta socker på gröten.


I och med att jag ska börja jobba nu på måndag så insåg vi att det behövdes några fler matlådor då någon av nån anledning verkar äta upp dom flesta av våra mat lådor, så nu köpte vi ett gäng av våran favorit.

Självklart köpte vi en massa annat skoj..........denna gång blev det inte så mycket möbler, eller inga alls förutom Denwers barn stol som ska stå hos mormor och morfar.

Vi tittade mest och avvaktade då vi inte riktigt visste vad vi skulle ha vart och så måste man hem och mäta lite innan.....är så tråkigt om det inte passar när man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0