Marknad idag.

Idag skulle jag egentligen ha jobbat men jag har tagit semester för att kunna gå på Götene marknaden tillsammans med min lilla familj, hade en del semester att ta ut som jag inte hunnit ta innan jag blev mammaledig.

Sitter just nu och tittar på Denwer när han leker och går runt......ja han går ganska så bra nu faktiskt men det går såklart bäst och snabbast att krypa än så länge =)

Ska strax springa in i duschen en snabb sväng så jag blir ren och fin sen får jag försöka fixa i ordning mig så vi kommer iväg till marknaden någon gång.

Frågan är om man ska försöka äta innan marknaden eller om vi ska äta där borta sen......hmmmm, man köper tyvärr ofta onödigt mycket godis och annat ätbart om man är hungrig.

Vi får väll se hur det blir och vad vi kan hinna med.......marknaden here we come.

Snart.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med marknad :)

2009-04-16 @ 11:05:26
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0