Mammaledigheten är slut.

Imorgon ska jag börja jobba igen, det var nu över 1år sen som jag jobbade så det känns lite konstigt att åka dit imorgon.
Får hoppas att jag kommer upp ur sängen så att jag kommer i tid........=)

Shit det är helt sjukt att det redan gått 1år sen jag födde Denwer, det känns overkligt tiden har gått alldeles för fort och nu ska man vara ifrån honom flera timmar varje dag. Känner att jag egentligen inte vill det vill vara med honom så mycket det bara går, är nog lite rädd att missa för mycket av hans uppväxt, vilket jag inte vill.

Men visst ska det även bli skönt på nått sätt att äntligen få bry sig om sig själv lite och inte bara tänka på honom, jag tror att det är viktig så man inte förlorar sig själv i mammarollen.

Tänk att få sitta och äta mat själv på jobbet utan att behöva tänka på Denwer, det ska faktiskt bli lite skönt men det känns även lite konstigt att han inte kommer att vara där.

Känner att jag är lite nervös inför att stå i kassan i morgon det var så länge sedan och jag vet att det kommer vara mycket folk i butiken under hela veckan, alla barn har nämligen påsklov och då blir det liv i luckan.

Men självklart så löser jag detta galant jag, har ju mina kollegor till hjälp om jag skulle behöva det.

=)

Kommentarer
Postat av: Julia

Så är ted ledig i morron då ? eller ska din mamma och pappa vara barnvakt eller b-m?

2009-04-06 @ 12:42:55
Postat av: celebri

Vilken fin blogg du har :P



ha en bra dag

2009-04-07 @ 17:37:58
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: shall

Japp det är Ted som är hemma med Denwer.

2009-04-07 @ 21:38:25
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0