Jobba imorgon.

Imorgon ska jag försöka mig på att jobba igen, förkylningen är fortfarande kvar men jag tror allt att jag ska klara av det ändå känner mig bättre än förut iaf.
Som tur är så börjar jag sent så jag har lite tid på morgonen att komma igång ordentligt,känner mig oftast sämst på morgonen och kvällen.

Ska försöka spara rösten så den håller hela arbetsdagen imorgon, men det är värst med hostan som man inte kan rå för det är fruktansvärt.

Men det löser sig jag får väll försöka springa ut och dricka vatten ofta så inte halsen blir för torr.



Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-24 @ 14:23:57
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0