Glad påsk.

Det har varit helt underbart väder här nu i några dagar så vi har i stort sett bara varit ute hela dagarna, sen på kvällen så har jag varit jätte trött och bara försökt vila så det har varit lite torrt på blogg fronten med det är så det blir när vädret är fint.


På påskafton började vi dagen här hemma hos oss i lugn och ro Denwer fick leta efter sitt påsk ägg som han såklart blev jätte glad över.


Jag och Ted fick det stora ägget tillsammans och Denwer fick det lilla.

Vid 16 tiden åkte vi till mamma och pappa för att hjälpa till lite med maten innan vi skulle äta.
Denwer, Ted och Jimmy hittade såklart studsmattan och hoppade runt som små galningar men det var det ifs fler som gjorde.


Denwers hår blev jätte statiskt när han var med och lekte på studsmattan, sen när det var dags för lite högre höjder fick Denwer inte vara med längre av säkerhets själ.


Det var inte bara grabbarna som ville hoppa studsmatta utan en annan lite krabat letade sig även dit för att studsa lite.


En av katterna vill gärna vara med och hoppa lite ibland så han passade på nu när alla andra hoppade........=)

När klockan blev 17 var det dags att äta av all den goda maten som vi fixat fram mm mm mm det var jätte gott och jag som var så hungrig hade bara ätit frukost innan, ville spara mig så jag kunde äta mycket.


Kommentarer
Postat av: Julia

Nawww vad söta bilder så klart att katten ville vara med att hoppa :) denwer tyckte säkert det också var kul ha en bra dag :)

2009-04-13 @ 16:18:53
URL: http://juilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0