Fortfarande sjuk....

Tyvärr så är jag fortfarande sjuk......=( det är inte alls roligt sitter här och snorar och hostar om vart annat, ögonen är svullna och rinner speciellt när jag hostar då sprutar det bara tårar ur ögonen.

Så idag har jag varit hemma från jobbet så klart det är inte speciellt lätt att serva kunder när man är så här. Denwer sitter på golvet och bläddrar i en bok, Ted är nere i pannrummet och grejar lite och jag sitter i soffan och vilar så jag ska bli frisk snart.

Finns inte så mycket man kan göra för att bli frisk fort mer än att vila och kurera sig, jag har försökt äta mycket vitlök och druckit hånungsmjölk vet inte riktigt vad jag mer kan göra just nu.
Vet bara att jag vill bli frisk nu.....vill verkligen inte vara sjuk, har precis börjat jobba igen nu efter min mammaledighet så jag tycker det känns lite dumt att vara sjuk nu men det är inget jag kan rå för.

Tror att anledningen till att jag blivit så förkyld är att jag är ovan vid alla bakterier som rör sig på jobbet så det är nog egentligen inte så konstigt att jag är sjuk.


Hånungsmjölk.......först värmer jag mjölken i micron för att sen lägga i en rejäl klick med hånung.


Till middag blev det grillat även fast det inte direkt varit nått super väder.
Fast åh vad gott det var.


Kommentarer
Postat av: Anita

honungstee med citron is the shit om du e sjuk :) kokar varmvatten och droppar i citron & sen öser på med honungen.. :)

2009-04-22 @ 14:11:43
URL: http://anitacastro.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh vad trist att vara sjuk, precis när du börjat jobba. =/ Men det var nog ofrånkomligt, när man varit borta från alla baskilusker så länge.. Hoppas iaf att du blir frisk snart!

Kram på er allihop!

PS. Hur gör ni på lördag förresten?

2009-04-23 @ 22:03:22
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0