Nästäppa....

Har jobbat idag och det gick ganska så bra rösten höll men jag kände att jag var riktigt torr i halsen ett tag, ska försöka komma ihåg att ta med en vatten flaska till jobbet imorgon.

Men det glömmer förmodligen glömska lilla jag, glömde nämligen min lunch idag......blev så arg och chockad när jag märkte detta så jag visste nästan inte vad jag skulle ta mig till.

Det fick bli en smörgås på cafét utanför jobbet han inte fixa något annat, mackan var god och magen blev mätt så jag var ganska nöj ändå men jag hade hellre använt mina 45kr som den kostade till någonting annat.

Jobbar lite längre imorgon än i dag så jag får  hoppas på att det ska gå bra med förkylningen, sitter just nu och försöker andas genom näsan vilket inte går så bra.....hatar att andas genom munnen specielt när man har ont i halsen, det blir så torrt och irriterat då så man börjar hosta mer.

Får köra med mitt super nässpray igen men man vill ju inte använda det för mycket, det är beroendeframkallande och kan förstöra slemhinnorna i näsan totalt om man använder för mycket så jag försöker hålla mig till vad som rekommenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0