Vitamin E

Radiant C face quencher. Från herbalife

Denna använder jag just nu, och jag ÄLSKAR den.

Detta är ett vitamin spray för ansiktet, som är en jätte uppfriskande fuktdusch som fungerar som en naturlig "luftkonditionering". Denna är vattenbaserad och skadar varken kläder eller hår vid applisering.

Det jag tycker är bra med den är att du kan spraya på den över ditt smink utan att det förstörs obs! håll ej för nära, jag brukar sträcka ut armen så långt jag kan och sedan spraya 2-3 sprut . Det är så uppiggande mitt på dagen.  

Obs jätte bra när man sitter framför datorn och  tex BLOGGAR länge och känner sig trött och huden stramar.

LOVE IT....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bildbloggar Affärsverksamhet bloggar Bloggtoppen.se
RSS 2.0